Akcesoria zimowe – druga sztuka 10zł

Regulamin:

1. Promocja obowiązuje w dniach od 17.11.2015 do odwołania

2. Promocja jest organizowana w salonach własnych, salonach franczyzowych, posiadających w sprzedaży asortyment marki House.

3. Promocja nie obowiązuje w salonach outletowych i sklepie internetowym.

4. Każdy klient, który w dniach od 17.11.2015 do odwołania zakupi co najmniej jedną rzecz z departamentu damskich lub męskich akcesoriów zimowych (czapka, szalik lub rękawiczki) marki House będzie mógł zakupić drugą, tańszą, rzecz z departamentu akcesoriów zimowych w promocyjnej cenie 10zł. Warunkiem zakupu drugiej, tańszej rzeczy z departamentu akcesoriów zimowych (czapka, szalik lub rękawiczki) jest zakup co najmniej jednej rzeczy z departamentu akcesoriów zimowych z kolekcji marki House. Klient może mieć na paragonie dowolną ilość rzeczy biorących udział w promocji i promocyjna cena 10zł przysługuje mu na każdą drugą, tańszą, rzecz z departamentu akcesoriów zimowych (czapka, szalik lub rękawiczki).

5. Promocją objęty jest cały towar z departamentu damskich oraz męskich akcesoriów zimowych (czapki, szaliki i rękawiczki) marki House z subclass’y L_gloves, L_scarves, L_hats oraz M_gloves, M_scarves,M_hats.

6. Promocja nie łączy się z innymi promocjami/akcjami promocyjnymi dot. tego samego asortymentu..

7. Jeżeli w dniu promocji w salonie będą obowiązywać inne promocje/akcje promocyjne dot. powyższego asortymentu – klient musi dokonać wyboru z której promocji chce skorzystać.

8. Zwrot towaru : Klient nie może dokonać zwrotu tylko jednej rzeczy zakupionej w promocyjnej cenie 10zł jak również klient nie może zwrócić oddzielnie tylko jednej rzeczy zakupionej w pełnej cenie w promocji. Jeżeli jedną z zakupionych rzeczy jest nakrycie głowy Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu towarów objętych promocją.

9. Towar zakupiony w promocji podlega reklamacjom na standardowych zasadach. 10. Wszelkie reklamacje dotyczące promocji należy zgłaszać pisemnie w punkcie sprzedaży. Reklamacje rozpatrywane są w każdym sklepie.